søndag, januar 31, 2010

Lukke!

Buss, Jo Nesbø, Panserhjerte, Bergen, Vener, Depeche Mode, Kafe, Godt brød, Scandic, Lindemans Chardonnay, Galliano, Potetmjøl snø, Sløve søndag, Badrom Badrom dusj! = Ei herleg helg:)

Har kosa meg på ein stor måte i Bergen:) Moro inni sjela! Har opplevd fantastiske Depeche Mode som gjer meg mo i knea, har ledd til eg ikkje kunne stå lenger, har trakka i potetmjøl snø til eg ikkje kunne gå lenger!

Eg trengte denne helga! Så innmari! Å kunne sove lenge, ein telefon som ikkje masar, kafe med søte jenter, hotellrom vors med morosame gutar! Å ikkje minst å finne gleda med konsert igjen! Å kunne nyte det utan å tenke på veksel, ørepropper, fulle mennesker, ansvar og alt anna ein burde sjekka..

Eg er bergteken av stemma til Dave Gahan! Den gjer meg mo i knea! <3

2 kommentarer:

Marte sa...

Hei frøken fryd.
Gleder meg til du komemr til Oslo:)
Tid er satt av...

Jeg har byttet bloggadresse:

www.averagemarte.blogg.no

Camilla sa...

hei på du Marte:)
den nye bloggen er oppdaget og lagt inn i favoritter;)

Gleder meg masse til Oslo! blir kos og ikkje minst moro:)