onsdag, april 01, 2009

Sånn går no dagan!

Mars er over og April har tatt over kalenderen. Er svært nøgd av min gode innsats i mars! Trur eg må belønne meg med ei veske, eller frisør, eller fotpleie.. Eller kanskje nye joggesko?!
Eg trur eg må tenke litt på den;)

Våren er som den brukar å vere på Sunnmøre, den er våt... Eg har eit svært blanda kjensler til dette med vår. På den eine sida betyr vår at vi nærmar oss sommar og sol, men samtidig så betyr det at masse festlige folk som eg set stor pris på, forlet Volda..
People always leave som Peyton i OTH sei..
Eg likar dårleg at folk reiser, eg går inn i ein djup depresjon når eg veit at så mange skal forlate Volda denne sommaren.. Nesten sånn eg har lyst å reise sjølv..Heldigvis er det mange flotte folk igjen som eg skal finne på mykje tull saman med:)
Sånn.. Då har eg sutra frå meg!! Kjem nok til å sutre meir om dette utover våren kjenner eg meg rett..

Men då er det flott å ha laga masse gode minne saman med dei en likar! I helga var vi på hytta til familia mi like ved stryn. Var ei rasande festlig helg med festlige folk!!
Det var godt å kunne kome litt vekk frå Volda og det vanlige Rokkenlivet, kjenner at fjella har starta å trekke seg saman og gjere Volda fryktelig lite...

Idag har eg vore på besøk med Sigrun og fått kosa med Emma.. Ei nydelig lita prinsesse:)
Lukta av bebis får ein til å gløyme alt som er leit og trist og innsjå at ein eigentleg har det veldig bra:)

Ingen kommentarer: