fredag, april 17, 2009

nytt i friskus og svettis-land!

Idag bryt eg enda ei barriere, kjenne eg gruar meg litt. Eg har kjøpt meg sånn der fancy treningsbukse som skal vere god å trene i..Eg føler meg som ei overkokt pølse.
Idag vert det å ta heisa både til og frå tren og eg håpar at der ikkje er så mykje folk..
Angsten stig og eg kjenner eg er litt kvalm.. Men eg får tenke på kor godt det er etterpå..

So no set eg og mannar meg opp til trening med å sjå the biggest looser på tvnorge, skulle hatt ein slik trenar som kom å piska meg! Det hadde vore noko!

2 kommentarer:

Anne sa...

Flinkis!! Off, sei fra neste gang du ska trena! Eg e litt for lat for tidå!

Camilla sa...

takktakk Anne!
Det vert masse trening mandag og tirsdag slik at vi kan ta litt fri under dokfilm;p
Då skal vi trene om morgonen og gå tur om kvelden;p