lørdag, januar 31, 2009

Copycat

Den siste personen som...
1. Sov ved siden av deg i sengen: Geir
2. Så deg gråte: Geir
3. Du spiste middag med: Anne Helene, Laila, Maria og Silje
4.Du pratet med på telefonen: Kjetil
5. Overrasket deg: Hmm.. usikker..
6. Fikk deg til å le: Lo omtrent heile fredagen, så sikkert nokon av dei som var der:)


Ville du helst...
1. Hatt piercing eller tatovering: En diskre liten tatoo..
2. Være seriøs eller morsom: morsom
3. Drikke hel eller lettmelk: Lett
4. Dø i en brann eller drukne: Seier som Anne og svarer ingen av dela.. Usj for et spørsmål..
5. Tilbringe tid med foreldrene dine eller fiendene: Seff foreldra.. Nydelige foreldra mine:)


Er du...
1. Simpel eller komplisert: Komplisert.. Har for mange reglar;p
2. Hardcore or soft: Eg er soft, sjølv om eg ofte vil vere harcore så grin eg for alt..

Liker du best...
1. Blomster eller godteri: Enig med Anne igjen.. Burde sei blomster, men GOOOTTERI:)
2. Grå eller svart: Svart
3. Farger eller svart/hvitt bilder: kjem ann på motivet..
4. Lyst eller kjærlighet: Ja takk begge deler!
5. Soloppgang eller solnedgang: Soloppgang;)
6. M&Ms eller Skittles: M&Ms
7. Være lenge oppe eller våkne tidlig: Være lenge oppe:)
8. Sola eller månen: Sola
9. Vinter eller høst: Vinter= Jul:)
10. Ti bekjente eller ha to bestevenner: To bestevenner
11. Sol eller regn: Sola:)
12. Vaniljeis eller sjokoladeis: Sjokoladeis

I den siste måneden, har du...
1. Hatt en kjæreste?: Har ein kjærast:)
2. Kjøpt noe du ikke har trengt: sikkert..
3. Synget foran mennesker: Haha.. eventuelt kun fyllesynging en onsdag på Rokken..
4. Blitt klemmet: Ja
5. Følt deg dum: Jeps.. Kvar dag..
6. Blitt full: Ja
7. Vært høy: Nope.. Skumle greier den der tulletobakken.. Held meg til alkohol gitt;)
8. Danced crazy: Danser alltid crazy
9. Klippet håret: Hmm.. ikkje så veldig lenge sida.. desember kanskje?

Første:
1. Bestevenn: Anny Loraine og Vendel
2. Jobb: Barnepike
3. Lange reise: Til Gran Canaria når eg var 6.
4. CD jeg betalte for: Hmm.. Take That eller noke sånt?

Siste:
1. Jeg spiste: Brødskive med egg, kaviar og agurk.. nammis:)
2. Drakk: Vann
3. Reklame jeg så: Ei teit ei..
4. Person jeg gav en klem: Anne Helene
5. Personen jeg snakket til: Geir
6. Irriterende ting: Kar skal eg starte..

Beskriv:
1. Lommeboka di: Svart liten sak.
2. Håret ditt: Blond
3. Mobiltelefonen din: Råååsa nokia:)
4. Huset ditt: Leiligheten er digg, ligg midt i Volda, nær ALT:)
5. Ryggsekken din: En liten sak eg fekk med Åsentunet
.6. Skolene mine: Haugsbygda, Gursken, Herøy, Romsdal, Ulstein, Høgskulen i Volda
7. Din framtidige bil: En som Geir kjøper..

Favoritt(er):
1. Dessert: Sjokoladekaka til Milan
2. Mat: Hjemmelaga pizza, pinnekjøtt, Tapas.. Eg er glad i maaat..
3. Godteri: Sjokolade.
4. Nummer: 7
5. Dag: Lørdag
6. Parfyme: Versace, Medusa
7. Farge: Himmelblå
8. Sport: Fotball
9. Sang: Umulig å velge..
10. TV-program: Gossip Girl, OTH, The Hills og The City.
11. Vær: Sol og sommer
12. Film: En heil haug!
13. Skuespiller: Heath Ledger er en av favorittane vertfall..
14. Bokstav: C..
15. Sko: Alt ettersom
16. Grønnsak: Gulrot, Blomkål
17. Frukt: Blåbær, Bringebær og jordbær!
18. Tyggegummi: Extra sølv eller lakris, amerikansk melontyggis.
19. Sjokolade: Alt så lenge det ikkje er appelsinsmak elle anna humbug..
20. Årstid: Sommer!
21. Ferie: Sommern det også..
22. Band: Mange mange.. deriblant Jim Stärk, Ralph Myers, Datarock...
23. Artist: Thom Hell, Robbie, Maria Mena ++++
24. Musikk: Er gla i det meste bortsett fra dansebænd, country og musikk som får ørene mine til å blø..
25. Sted å være: Barcelona, eller København.. Lyst til New York..
26. TV-kanal: Mange mange..
27. Butikk: Hmm.. Friis&Company?

Enten eller:
1. Ski eller snowboard: Ski
2. Svart eller hvit: Svart
3. Slipknot eller Metallica: Metallica
4. Telefon eller mobiltelefon: Mobil!
5. Penn eller blyant: Penn!
6. Star Wars eller Star Trek: Enig med Anne.. Ingen av dela..
7. Metall eller punk: Tja.. kjem heilt på kva band..

Det første du tenker når du hører...
1. Hund: Hallo:)
2. Oransje: Dårlig bleiking..
3. Is-te: godis!
4. Regnbue:Lika!
5. Agurk: nammis
6. Hai: La oss unngå å bade i sjøen..
7. Bursdag: Kose meg med venner og familie:) Lika bursdag:)

Tilfeldige spørsmål:
1. Hvor gammel ser det ut som du er: Hmm.. Gammal og grå..
2. Kan du reparere en bil: Nope..
3. Har du drept noen i en drøm: Sikkert..
4. Er du vegetarianer: Nei, har aldri tenkt tanken en gang..!
5. Skriver du dikt: Leeenge siden det.. å dei var dååårlige;p
6. Er du snill: Håper da det..
7. Er du høy: Sånn passe
8. Er du slem: Kan vere..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Too much time on your hands! ;)

Camilla sa...

Skjønakj ka du meina vidar;p