søndag, januar 18, 2009

2009 med eit brak..

Dette har vore ei veldig merkeleg veke.. Den starta fantastisk med jentekveld og bere kos, så var vi på kviss og var flinke:)

Men så vart det Torsdag og verda fall litt i grus.. Eg har sjeldent vore so langt nede som eg var då..
Fekk tørka tårene og samla meg for eit par timar, men haude var på ein heilt annan plass..
Fredagen gjekk med i å bearbeide torsdagen, eg måtte ta på meg maska og jobbe for mitt gode navn og rykte... Kva saka går ut på vil eg ikkje kringkaste for verda, men dette ligg godt oppe på lista over dei verste tinga eg har gjennomgått..
Eg har no samla all positiv tankegang for å ha trua på at dette ordna seg. Så viss eg dei komande vekene virkar litt langt borte og distre, så er det nettopp det eg er.. Dei komande vekene kjem eg nok å vere veldig sjølvsentrert så beklagar om eg er ein dårlig venn og dårlig arbeidsperson..

Men heldigvis oppi all elendigheita, og at eg sjeldant har syns so synd i meg sjølv som eg gjor torsdag, så er eg heldig og har fantastiske vener og ein super kjærast!
Eg har folk rundt meg som plukkar meg opp og sei dei rette tinga. Eg er utfattelig gla i alle sammen! Uten dykk hadde eg nok gitt opp.. Eg syns synd på dei som ikkje har nokon rundt seg når verda fell i grus..

Helga som no nærmar seg mandag har vore akkurat den medisinen eg trengte! For ei helg..
For å oppsummere: ØL, Konsert, Fjas, Platina, 600 g, Latter, Rokken,røyk, gin, Holmen, Anne, Ida, slippers, støvler, Capteinen, Bobler, en haug med bra folk, ein utrulig bra fest, eit fantastisk nach, Søndag på treet..
Kanskje ikkje den beste oppladinga til lungesjekken eg skal på imorgon, men det var den beste medisinen mot beskjeden eg fekk torsdag;)
<3

Ingen kommentarer: