mandag, desember 15, 2008

Julebord

Oppskriften på en ødelagt søndag:

Sove litt for lite natt til lørdag.
Reise til eid på personalseminar.
Starte å drikke klokka 16:30.
Drikker meir.
Spise digg mat, udigg kake.
Drikke meir.
Snakke med masse hyggelige mennesker.
Legge seg 05;00.
Stå opp 10:00 for å prøve å spise den digge hotellfrukosten,
uten at eg fikk i meg så alt for mykje mat..

Etter frukosten måtte eg faktisk finne senga igjen, var rett og slett ustø og muligens fortsatt beruset då eg sto opp..
Men rasande festlig kveld med en god gjeng.
Her var det alle aldere, ulike yrker med eit felles mål: Å ha ein fin fin kveld:)
Dette var årets siste julebord, og eg kjenne at det er egentlig heilt ok.
Neste post er no julelunsj i Åsentunet på fredag før eg vende nasa heim til fantastiske Gursken:)

2 kommentarer:

Anne sa...

Masse GOD JUL Camilla=)=) Håpe Moa va bra i dag:) Julaklem fra na Anne

Camilla sa...

Goood Jul til deg også søta:)
Håper du får ei fantastisk jul:)
koskos:)