torsdag, desember 11, 2008

48 timar, 5000 ord...

Dette er rammene for eksamenen min.
No har eg sløst vekk 12 av dei. Eg kan nesten høyre klokka korleis den tikkar..

Eg treng struktur i livet mitt, må verte betre på å konsenterer meg om ein ting om gangen..
Skrive meir, sjekke facebook mindre og så vidare..

Dette er vell ting som kjem opp kvar eksamenstid, og eg må bere innrømme at eg aldri vert betre.
Derfor har eg lyst å avskaffe denne ansvar for eiga læring, eg er eit bevis på at det ikkje fungerar..
La oss ha mappeoppgåver, med arbeidskrav som må leveres..
Eksamen er ingen realistisk situasjon, og det irriterar meg meir og meir..

Så medan eg irriterar meg, les bloggar, sjekkar facebook og ser episode nr veit ikkje av CSI, NCIS eller anna søppel som går om natta så går klokka..
Kanskje på tide å starte?
Trur det...

2 kommentarer:

Anonym sa...

huff, ha du fått angst no???
de går så bra! koke se ei kanne kaffi, sløkke internetten og legge tv-kortet under hodeputa til mannen, då skal du sjå!!!!

deleted sa...

Facebook, rota til alt ondt....hehe