torsdag, juni 05, 2008

Litt ymse frå heimen..




Har endeleg fått ein ca stil i heimen.. Det går mykje i grått, svart og turkis.. Kjenner eg har lyst på eit hus;)





Den fantastiske tapeten min! Passar veldig godt til turkis! Brukte faktisk ca 6mnd på å finne den..












Fann også etter mykje leiting nye gardiner på Ellos..

Har faktisk strykt dei sjøl! Å dei som kjenner meg veit at eg stryk svæært sjeldan.

















Pynt som heng over kjøkkenbenken. Fann dei små søte turkise hengelyktene på Kvam av alle plassar. Opphenget og "lysballane" er kjøpt på Stil og Stemning i Ørsta. Ein plass eg alltid finn mykje fint på!




Avsluttar med eit bilete frå blomsterkassa mi. Eg prøvar for tredje gang å få til ei blomsterkasse som kan stå fint gjennom sommaren. Har gardert meg med tips frå blomsterfinn så no kan det ikkje gå gale;)


3 kommentarer:

Ingaplinga sa...

Så flott! ser at d e lenge sida e ha vært der ja... mo-ha-ha
får ta m en tur no snart trur e gitt! når suuuumaren kjeme!
flott sånn lysting du ha fått på kjøkkenet, sånn kan e også tenke me, har dei ballane fra før av, men trur den hadde passa perfekt over kjøkkenbordet e skal ha. har plana, men ha kje overbevist mannen enda... haha!

Camilla sa...

Hehe.. du må bere gjere som eg gjor, kjøpte dei før han hadde bestemt seg.. hehe..

deleted sa...

fiiiiine leiligheten!!