søndag, november 22, 2009

Turbohelg i Volden!!

Wow for ei helg!!
Starta alt torsdag med kos tur saman med Sigrun, godt å få testa kroppen igjen! Desverre er beinhinnene mine ikkje så veldig gla for å gjere noko, men er tett før eg drit i alt som heite fornuft, proppar kroppen med voltaren og trenar... Eg må ta meg ein seriøs prat med akupunktøren imorgon.. For det her går ikkje.. Men men.. Anyhow(mihihi;p) Turen va nice, godt å få lufta haude saman med nokon!

Fredag var det full fart fra morgonen av! Ordning og fiksing på Rokken slik at eg skulle gjere minst mulig når Ida var her, eg kan å vere effektiv når eg vil! Bere så synd eg sjeldan gidd:P
Vi henta Ida i vår nye Volvolimosine!! høres bedre ut en stasjonsvogn:P
Deretter var det Rokken for å ete, skravle og fjase! Heim å sløva og hadde kvalitetstid med Anne på SKYPE! Wee! Gledar meg til å få Anne tilbake i bøgda!!

Fredag var det finfint vors med Linda og Stine, med godt selskap og god musikk! Eg drakk gin til eg vart platina så var det ut for å vifte med mine nyklippte lokker!! Rokken var stappa og Sivert Høyem med band gav oss ein topp konsert! Sjølvsagt var vi veldig opptatt av å vere alle plassar samtidig, og sidan Platina har dårlig konsertkondis så måtte vi finne baren eit par gangar.. Camilla angra på det på laurdag.. Men når Platina er ute er det bere å henge på:P
For å gjere fylleangsten kort så drakk vi altfor mykje og fann stakkars artistar som vi passa på å plage i masser! ( Platina er opptrent groupie av værste sort!!)
Men heldigvis er Platina utålmodig og forsvant før ho rakk å gjere stor skade!
Vi tassa oss heim før eg og Ida igjen fann SKYPE og ANNE:) Rasande festlig!! Vi må ha vore gruuusomme å snakke med! Varm eller Kalkun?!;)

Laurdag var god frukost før vi prøvde å shoppe mellom bølger av fylleangst kombinert med fyllesjukheit, veit ikkje kva som er værst eg igrunnen?! Vart lite shopping!
Var innom Lønnevegen for å klippe ein lugg før vi var ein tur i kleppevegen og vart underholdt av ein liten sjarmør med krøller som engelen gabriel ville vert misunnelig på! Eg vert bebisjuk av sånne besøk!
Etterpå var det handlings og mat før vors! Ein liten gjeng samla seg her, og etter ein treg start så gikk vi syngande på Rokken ca ett:P Rokken var France, men syns vi gjor det beste utav det før vi sang oss til nauste og holdt et herlig leven der! Miljøfyrtårn vart kåra og is vart ete! Vi var eit skue! Gla for at der ikkje er kamera!!:p

Søndag var det barnedåp for vakre vesle Iva og eg var så heldig å få vere fadder:)
Ei fin stund i kyrkja, etterfølgt etter eit etegilde av dimensjonar etterpå!! Nydelig mat og godt selskap er ein flott sundagsaktivitet:)
Etter barnedåpen fresa eg og Geir Ida til flyet,sjølv om eg syns ho kan flytte tilbake til Volda, så skal ho få bu i Oslo litt og finne ut kor mykje ho savnar oss! For eg savnar vertfall ho:)

Takk for ei flott helg alle saman! Eg kjenner at eg har vore på føta stortsett heile helga og det var verkeleg tomt å sette seg ned no.. Skulle vell ha skrive oppgåve, men det får verte imorgon når eg er litt meir våken;)

Ingen kommentarer: