torsdag, november 05, 2009

Takk kjære Gud eller kim nå du va

Den finaste mårenen e den så vente.
Og eg e der lenge før eg e heilt nødt.
Eg står opp med solå og ser at hu hente
ein ny dag og sett an på gløtt.

Den finaste dagen e den så lar vær
å bestemma, men løfte meg opp og gir fart.
Då sveve eg fint, eg kan se og glømma
og velge meg kvitt framfor svart.

Så takk ska du ha, kjære gud,
Eller kim du nå va?
Du så fant opp dei finaste ting.

Når skumringen legge sitt slør øve dagen
Og stillheten senke seg, går eg te ro.
Eller kanskje så søke eg byen og larmen
og tar meg et glass eller to.

Så takk ska du ha…

Den finaste nattå va den så me delte.
Me leita og fant uten for månge ord.
Så våkna eg innte den finaste jentå
eg vett om på denna jord.

Så takk ska du ha ..


"Men går eg øve engene"

Men går eg øve engene, der himmelen e vid,
då sei te meg – for hendene e tome,
då sei meg, onnekvinner i kornskurens tid:
Kim gir meg sitt hjerta så ein blome?

Kim gir meg sitt hjerta så ei glede og ein trøst,
så ein duft så leke med meg øve kinnå,
så eg på mine stiar mot forgjengelse og høst,
ikkje reddast for den ytterste grindå?


Alle tekstar er Vamp sine og kan finnas på www.vamp.no



4 kommentarer:

Anne sa...

Kor va tankane dine? E det någe som har skjedd?

Vamp-konserten kan eg tenka meg va nydelig! Håpe de komme tilbake så eg kan ta med meg diras stysste fan, mamsen:)

Camilla sa...

Lett at vi kan ha vampkonsert så mamsen din kan komme:)
Da kan ho få møte min mams:)

E nokon i slekta som no er veldig sjuk pga kreft..
Harkj lyst å sei så mykje meir.. vert så mykje meir verkeleg då.. Men håpar at eit under skjer og at morgondagen gir godt nytt..

Anne sa...

Jaa, så koselig det hadde vært! <3 Vamp.

Så utrolig trist! Eg håpe alt ordne seg og at hu/han blir frisk. =)
Mange blir jo mirakuløst friske, så håp e der alltid;)

Camilla sa...

Eg kryssa fingrane og håpa av all mi kraft..:)