onsdag, august 12, 2009

Ny takter i holmen!

Sidan 2003, då eg og Geir vart i lag, har vi hatt eit stort problem..
Så stort at det er rart at vi ikkje har løyst det før.. Vi er like dårlege på å finne ut kva vi skal ha til middag!
Dette har medført at vi har stortsett ete det same i snart 6 år.. Og det er faktisk ikkje så langt frå fakta heller, det er det som er trist;p
Rokken, tacokrydder og take away har redda mang ein middag i heimen..

Men no! NO skal vi få orden på sakene!
Eg stal ideen frå ei venninde som igjen har henta den frå skogheims som gjekk på tv2(?)
No har eg sete og laga matplan for dei neste fire vekene!!
Eg fekk desverre ikkje limt inn den fancy tabellen eg laga, men legg det ut som ei lang liste. Denne lista skal inn i ei bok saman med alle oppskriftene på det vi ikkje kan å lage. Med dette håpar eg å unngå masse irritasjon, frustrasjon og tacokrydder;P Det einaste eg manglar no er nokon som eg kan lage middag saman med når Geir er på jobb slik at eg ikkje går tilbake til gamledårlegevanar;P

VEKE 1
Enkel fiskesuppe med fiskeboller
Pølsegrateng
Kyllingfilet med fullkornsris og salat
Heimelaga kjøttkake
Kyllingwraps
Heimelaga pizza

VEKE 2
Rocka fiskekaker
Kyllingfilet med wokgrønnsaker
Heimelaga fiskegrateng
Fullkorspasta med Karbonadedeig
Nachos med karbonadedeig
Pepperbiff med peppersaus og ovnsbakt potet
Tikka masala med kylling

VEKE 3
Laksepakker med chili
Kyllingwraps
Pannekaker
Kyllingwok
Biff med ovnsstekte grønnsaker
Kylling Lasagne

VEKE 4
Fiskebolla i kvit saus
Middagspølser med rotmos og salat
Wok med marinert kyllingfilet og nudler
Fiskekake i brun saus
Kylling risotto
Biffsnadder med ovnstekte grønnsaker
Baconburger og salat

4 kommentarer:

Silje sa...

Mmm! Laksepakker med chilli! Jeg sier jatakk til oppskrifta ;)

Håper du har det bra Camilla! Savner deg!

Camilla sa...

Her er alt bra, bortsett frå at eg saknar sol og varme.. ergo slik det er kvar haust;P
Kjenner at eg mykje heller skulle vært med deg til NY;p du kjem til å få det topp:)

Her oppskrifta!:)
Laksepakker med chili( 2pers)
300 g laksefilet
1 lime
1/2 bit ingefær
1/2 Chili, rød
2 tomater
1/2 paprika rød
1/2 paprika grønn
1/4 purre
75 g sukkererter
1/2 ts salt
1/2 ts pepper




Slik gjør du:
Skjær fisken i fire like store biter. Legg stykkene på hvert sitt ark aluminiumsfolie og krydre med salt og pepper.
Del lime i to, og drypp saften over fiskestykkene. Finhakk chili, ingefær, purre og paprika, og skjær tomater i båter eller skiver.
Fordel alle grønnsakene over fiskebitene. Brett pakkene sammen og stek dem midt i ovnen på 220 °C i 15-20 minutter.

Server med Jasminris til.

Unknown sa...

Jeg blir gjerne med og lager middag når Geir jobber seint! Mye hyggeligere å spise sammen med noen enn alene! Og jammen har du mye digg på lista! Nam nam:-)

Camilla sa...

Yey! Da har vi en date frøken sørhagen:)Prøvde å finne masse snadder å ha på lista, treng litt variasjon frå det vanlige kjedelige;P