tirsdag, april 01, 2008

Host og Host..

Eg hostar igjen..
Kroppen min likar å plage meg med denne hosten..
Etter to netter utan søvn skjønar eg at folk vert gal av insomnia.

Eg set no på skule og hostar. Sjukdom og obligatorisk undervisning fungerar dårleg saman.
Så eg set no her til pynt. Takk og pris for at eg har med pc.

Camilla hostar ofte syns du kanskje.. Og det stemmer..
Eg har hosta sidan eg vart fødd. Har starta å tru på at den lunbetennelsen eg hadde då eg var baby tok knekken på systemet. Mamma var livredd for at eg skulle spy i døpefonten den dagen eg vart døypt.. Må ha vore ein travel unge.. Flaks at eg var veldig søt:)

Men heldigvis so hostar eg ikkje so mykje som før, før som då eg budde i leiligheit med vegg til vegg teppe og inne røyking. Eg skal aldri meir ha vegg til vegg teppe, skal aldri meir røyke inne heller. Satsar på å slutte å røyke også før ein vert 30..

1 kommentar:

Ingaplinga sa...

host host søta! god bedring!
Så kjekt at du e aktivt tilbake her!