onsdag, april 19, 2006

VoldaSmolda..

Sjuk igjen.. bombe..vart denne gangen den stolte eigar av ein kur med antibiotika.. doktormannen hadde ikkje tenkt å gi den til meg i utgangspunktet, men han forandra meining.. Kva som gjor det er eg usikker på.. Men håper at dette kan være med på å gjere meg frisk.. vertfall ei lita stund..

Lider litt valgetskval for tida.. Kva skal ein finne på til hausten...Fant en gulljobb;org.sek på folken.. Men Stavanger er så ufattelig lang vekk.. Men her i Volda er ikkje valmuligheita stor.. enten Orgsekjobb eller ingen jobb.. Jobbmarkedet på Søre Sunnmøre er forbehold gutar med yrkesfaglig utdanning.. Så om ikkje Volda snart glimter til med noko spennande så ana ikkje eg kva eg skal finne på.. Folk masar om eg ikkje skal ut å undervise, eg er då tross alt lærar.. Men lærarjobbar veks ikkje på tre.. Å spesielt når dei er ute etter fagkombinasjonar eg ikkje har..

Alt dette er med på å gjere meg til ein sikkelig lerkefugl.. reine lysfontena faktisk..

7 kommentarer:

Ragnhild Bjorge sa...

Vel, eg meiner at nokon må skreddarsy ein jobb til deg, for eg er ikkje veldig interessert i at du skal hamna i Siddisland, altso!

Camilla sa...

eg også håpar at nokon med ein bra jobb ser verdien av at eg vert buande i Volda;)

Anonym sa...

Eg seie dra til Stavanger!
Men kanskje e eg litt inhabile i denne sagen....

tonelill sa...

Jeg sier...følg hjertet.
Man kan dessverre ikke bli i Volda for alltid... :(

Thomas sa...

Hadde jeg vært uforskamma rik og ikke bare uforskamma - skulle jeg gitt noen med kontakter her i bygda et økonomisk tilbud de ikke hadde kunnet takke nei til, og dermed sikret deg fast inntekt på nivå med Hans Majestet Høgskuledirektøren.

Camilla sa...

hehe.. tusen takk thomas;)
hjerte mitt trur eg ligg i volda tone.. vertfall avatil..
koffor skal eg dra til stavanger når du er her irene?;)

Anonym sa...

fordi eg skal ikkje vera her for evigt! Men stavanger derimot......
"Å stavanger, du e mitt hjeeeeeem, det e godt å komma igjeeeeeeeeeeen"