fredag, april 28, 2006

Gildebråk...

Stakkars sjefane i Gilde.. Trur dei må ha Norges værste jobb akkurat no..
Dei må stå å ta imot all bråket for noko som dei som er ansatt i systemet har gjort..
Eg skuldar på mennesklig sløvheit og latskap.. Her må det ryddast og vaskast, men eg trur ikkje det hjelp å sparke en direktør eller sju..
Fortsatt kjem dei same folka til å stå på golve.. Det er dei som sørger for sauelort i lammesteika.. ikkje mannen i dress..

Eg beundrar infoansvarlig i Gilde som må stå der å ta imot alle dei idiotiske spørsmåla og påstandane som kjem frå media og politikarar.. Ho har ikkje bedt om dette.. Noen ganger så er journalister dumme sauer, spørsmåla er vertfall i samme liga som dei du finn i en vårfjøs..

Folk er skeptisk til Gilde..Trur dei verkeleg det er så mykje betre andre plassar?
Er folk så naive at dei trur d e kun gilde som har smuss i krokane på fabrikkane sine..
Eg har fått høyre skrekkhistorier som gjer at eg held meg unna fårpølse, uansett kva merke som står på pakken...

Ingen kommentarer: