fredag, oktober 08, 2010

Bloggeeeeeen!!

Kva skjedde egentlig med bloggen?
Den er ikkje avslutta, bere lagt på is ei lita stund..
Har hatt for mange tankar i hovudet til at det kunne bloggast. Skulle tru at det skulle gjere det enklare, men tydligvis ikkje for meg..

Eg og Geir har midt oppi denne pausa flytta frå Volda til Gursken, eg har slutta på Rokken og søker etter ny jobb.. Mykje som har skjedd altso..
Akkurat no jobbar eg som lærarvikar og søker på alt som kan søkast på. Men desverre er det ingen som vil ha meg, då er det fint å vere utdanna lærar slik at ein kan ha det som pauseunderhaldning medan eg ventar på noko anna..

Er det forseint å snakke om sommaren?! Den var vertfall fantastisk med rekord i talet på sette konsertar! Malakoff og Giske var nydelig. Det viktigaste er å kosa seg og det har eg jaggu gjort i heile sommar! Gi meg musikk og gode vener og eg skal vere gla i en evighet:)

men men,... dette vart egentlig bere eit tulleinnlegg slik at eg skulle komme i gang, so får vi sjå kva retning dei andre innlegga tek.. Og om det kjem fleire:p

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du må redigere "Om meg" kolonna. For d første: du e`kje 29 lengre (du e 29+1 år) og so e d so du skrive i innlegget ditt, du he flytta frå bobla Volda ;)

Camilla sa...

hehehe.. sant so sant.. sei litt om kor lenge sida eg har blogga;)