onsdag, mai 06, 2009

Sjuk å sånn..


Tida etter dokfilm har stortsett vore full av snørr og sår hals, eg likar det IKKJE!

Som vanlig gjekk eg på ein vårsmell og fekk ein bihulebetennelse etter dokfilm, vertfall det legen trudde.. Eg fekk medisin som eg var flink å ta, og tenkte at straks er alt bra og eg kan starte friskusprosjektet mitt for fullt igjen.. Men neida..


Dei siste dagane har feberen tvinga meg til å sete i ro, og halsen er sint og sår.. Eg har sneke meg til litt styrketrening, men idag måtte eg kaste inn handkleet.. Idag har eg nådd "vanskelig å svelge" fasa.. Noko sei meg at eg kanskje skal tasse meg ein tur opp til legen å sei AAAA, ihåp om at det er noko ho kan fikse.. Men med mi flaks så er det vell eit virus som "bere må gå over av seg sjølv". Eg er veldig dårlig på den delen.. For den tek tid..


So då set eg her å sutrar, drikk grønn te med sitron, honning og ingefær, et kiwi og håpar på at dette skal gjer at ting går raskare.. Å sutrar.. Eg er sur og muggen! Det einaste eg har lyst på er sjokolade.. Masse sjokolade!! Så det skal eg kjøpe meg etterpå!

Bere fordi eg er sjuk og det kan vere med på å gjere dagen min betre..So får eg heller få dårlig samvittiheit..

Akkurat no er eg for muggen til å bry meg om det..
Biletet har eg forresten stjelt frå ein annan blogg...


4 kommentarer:

Silje sa...

Dakar lille! Du får medfølelse fra meg og jeg sender masse kjærlighet om det hjelpe?

Camilla sa...

Tusen tusen takk Silje;)
Det hjelper alltid med medfølelse og kjærlighet;)

Sunroad sa...

Offa mj Camilla. Du må lære dj å ta d litt meir m ro (veit at d ej sei no berre prella av, men du må ta d litt meir m ro). Du bjønde å bli gammale og då trenge kroppen meir kvile, snakka no om erfaring :p

Camilla sa...

Ta det med ro, he no ikkje gjort noke anna i vår;P Roligaste våren i evigheten;P
Men men.. fe vell bere pensjonere mej å legge føta høgt.. Sææærlig;P
Kroppen min treng å vere i aktivitet!! So ej må verte frisk;P