mandag, september 19, 2005

sjære erik

Sjære erik faber.. kan du veresåsnill å gi ut en plate på norsk? dialekta di e ganske digg nemlig.. syng gjerne ord me mange k`a i;)

Der har eg skreve mitt første fanbrev.. har nesten starta å digge startsangen pga stemma hans..musikk e fryktlig viktig i live mitt.. Nokken vil sei at eg har litt sjisofren musikksmak, sida eg lika alt mellom himmel og jord.. Men for meg e musikk veldig humørbestemt.. Nokke passa te ulike tide.. Men i cdsamlinga mi finn du alt mulig.. Syns det e heilt fantastisk å oppleve ny musikk..

Eg er konsertoman.. Fantastiske følelsen av live musikk.. Det siste konserten eg var på var Jaga Jazzist der eg falt heilt for swedenborgske rom.. Fantastiske sangen! Det var rett å slett heilt gull..Men den e best live.. får ikkje samme følelsen av cd... Musikken går liksom inni sjela å sett seg fast.. blir tiltider heilt satt ut... Derfor Hata eg folk som står å tyte på konsert.. Må du absolutt stå å snakke me venninda di så gå heim å hør på cd`en..
Ikkje ødelegg for oss som e der for å høre på konserten.. Ha vertfall så respekt at du snakkar når musikken er sterk, ikkje på dei svakaste sartaste delane.. Det e rett å slett uhøflig.. Folk som e sånn burde blitt kasta ut.. selfølgeli e det forskjel på musikk.. Rock går det ann å snakke litt til, men konsertar som jim stärk er det fint om folk kan halde munn... Veit eg e sær her, men veit det e mange som føler det samme;)

2 kommentarer:

Anette sa...

Hva med å spille biljard under konserten da?

Camilla sa...

det e heldigvis et problem vi slepp no på rokken... men å jr som nokken gjor på ralph på kroa; betale 250 kroner i billett for å spele biljard e mildt sagt idiotisk.. da kan du gå på france asso..