lørdag, mai 09, 2009

Utfordring

Takk til Ella som gir meg noko å gjer på ein laurdagskveld:)

SISTE:

1. Siste du drakk? Pepsi max
2. Siste telefonsamtale? Mamma
3. Siste mottatte sms? Gunnhild
4. Siste sangen du hørte på? Nytt på nytt sangen.. Sett gullruten..
5. Sist du gråt? tja.. var ganske nær når eg tømte ut en heil boks med kjøttboller på Rokken tidligere idag.. Men sikkert ikkje så lenge sida.. Eg grin for alt!

DETTE ÅRET:

6. Har du fått nye venner i år? Jeps:)
7. Sluttet å være forelsket? nei
8. Ledd til du har begynt å gråte? vertfall til eg var tom av lyd og luft;p
9. Møtt noen som har forandret deg?jeps:)
10. Funnet ut hvem dine virkelige venner er? Litt kvar dag!
11. Funnet ut at noen har snakket om deg bak din rygg? Hehe.. Uten tvil;p
12. Kysset noen fra din top friends liste? usikker på ka liste en referera til..

SANNHET:

13. Hvor mange barn vil du ha? 4 vertfall:)
14. Har du kjæledyr? Nope.. Eg er den allergikaren som syns d e heilt greitt å ikkje ha dyr;)
15. Vil du forandre navnet ditt? No?! Nja..
16. Hvordan feiret du din siste bursdag? Med middag på Rokken med gode venner, gulrotkake og jentekveld etterpå:) En ganske perfekt dag:)
17. Når våknet du i dag? Sånn i 10 tida.. sto opp i elvetida..Eg elskar å slumre!
18. Hva gjorde du midnatt i går? såg Yes Man
19. Nevn noe du IKKE kan vente på? Sommar:) varme og sol:)
20. Sist gang du så pappan din? 1.mai
21. Hva ville du forandra i livet ditt? Driver å jobber med saken;P
22. Hva hører du på akkurat nå? Bråket av gullruten
23. Har du noensinne pratet med en person som heter Tom? jeps..
24. Hva går deg på nervene akkurat nå? tja.. kunne skrivd en bok.. derfor klare eg ikkje å velge..
25. Hva er ditt virkelige navn? Camilla
26. Stjernetegn? Jomfruen
27. Gutt eller jente? jente
28. Barneskole? Haugsbygda/ Vågen
29. Ungdomskole? Vågen
30. Videregående? Herøy, Romsdal og Ulstein
31. Hårfarge? leverpostei.. derfor stripa eg d;P
32. Langt eller kort? Langt!
33. Høyde? 170 trur eg..
34. Er du betatt av noen?jeppers!
35. Piercinger? nay..
36. Tattovering? fryktelig kjedlig her også.. eventuelt pysete.. hehe
37. Høyre eller venstre hendt? høgrehendt
38. Nå skal jeg? nerde meir på dataen før eg legg meg;p
39. Hører på? Jon Almås..
40. Eldre eller yngre? eldre
41. Romantisk eller spontan? Tja.. ja takk begge deler? Er dårlig på begge delene..
42. Fin mage eller fine armer? Ein god armkrok og god mage;)
43. Forhold eller bare lek? Som Ella så sei eg at det kjem ann på personen!
44. Bråkmaker eller tilbakeholden? Kjem ann på situasjonen.. Eg bråka nok litt for mykje ifølgje mi tilbakeholdne side..

HAR DU NOENSINNE:
45. Kysset en fremmed? hehe.. jepp;P
46. Drukket sterk alkohol? to many times..
47. Mista brillene/linsene? Mista og mista.. ødelagt!
48. Sex på første date? *hosthost* Skjønte ikkje spørsmålet.. hehe.. *rødme*
49. Knust noens hjerte? har nok det ja desverre..
50. Fått ditt eget hjerte knust? sukk.. ja..
51. Blitt arrestert? Nope..
52. Takket nei til en invitasjon til date? Hehe.. Har ikkje alle med nettby, blink, spray eller irc d?
53. Grått når noen har dødd? ja, mange ganger..
53. Likt en venn som er jente? Merkelig spørsmål.. liker alle vennene mine som er jenter eg, men er vell ikkje ute etter å ligge med dei fordiom.. hehe.. eller kanskje?!;p

TROR DU PÅ:

54. Deg selv? jobba med saken..
55. Mirakler? ja.. å håpa på dei ofte!
56. Kjærlighet ved første blikk? Meir begjær ved første blikk..
57. Himmelen? Håper og tror innmari på at det fins ein himmel!
58. nissen? Trur eg faktisk ikkje eg har gjort.. vertfall ikkje på 25 år..
59. Kyssing på første date? Kaffor ikkje?
60. Engler? jeps!

SVAR HELT ÆRLIG:
61. Hatt mer enn en kjæreste av gangen? nope..
62. Tror du det er mulig og være trofast for alltid? ja,..
63. Er du forelsket i noen nå? ja:)
64. Har du noen gang hatet noen? Har vore ganske nær.. Men prøva desperat å halde meg til å mislike folk sterkt..
65. Hva er den ene tingen du ikke kan leve uten? mat?

Eg utfordrar alle som er innom bloggen min;p


Stjal denne frå Ella;p Me Like:)

Ingen kommentarer: