lørdag, mai 09, 2009

Stratos Kjeks!

Woohoo! Eg er på sjokoladekjøret! weee! Som ein treåring i butikken nappa eg tak i boksen med stratos kjeks som lyste mot meg! Det er tynne kjeks der halve kjekset er dyppa i stratos! Nammis?!! Ohhh yeees:)

Eg har eit usunt forhold til godteri og sjokolade spesielt. Eg vert ikkje kvalm av godteri, manglar rett og slett den sperra! Eg får også eit fantasisk rush av sukker, der fungerar som dop på meg..
Derfor prøvar eg å ligge unna godteri.. Eg har vorte betre på det, men denne veka har sjokolade vore det einaste eg har tenkt på.. Så ny veke nye muligheite etter helga;P

2 kommentarer:

Ingaplinga sa...

fortell, dei ha kje e hørt eller sett nokke om!!!

Camilla sa...

Dei e heilt fantastiske:) Ej he sett dei både på Kiwi og Rema..
Ser ut som ei pringlesboks.. står att me kjeks seksjonen:)
Naaaammis:)