tirsdag, april 28, 2009

Team friskus og svettis sitt første mål!

Eg er offisielt dritstolt av meg sjølv!
Eg har iløpet av dei 3 første månedane av mi friskus og svettis deltaking gått ned 10 kg! hurra:) Første mål boks og eg har kjøpt meg blomster for å feire:D
10 kg som har forsvunne like fort som dei 3månedane eg har brukt!! Eg er bere eit stort smiiil:)
Hadde eg putta 10 kg i ein sekk å putta den på ryggen så hadde eg nok fått sjokk! Tenk på det! 20 pakkar med margarin!! Nesten ei heil kasse med 1/2 liters brus;P

Einaste skåret i gleda er bihulebetennelsen eg har fått som set ein liten stoppar for aktiviteten.. Men satsar på at eg er å finne på tren innen slutten av denne veka;P Har verkeleg fått blod på tann;P

Å til dei som lurar på kvifor i alle dagar eg vel å publisere slikt så er det fordi eg treng å bevise for meg sjølv at eg får det til. Dette skal vere motivasjon for at eg skal greie å få eit sunt kosthald og få ei sunn kropp:)
Eg drit i janteloven og vil med dette fortelle heile verda at eg er flink;p

-løv-

2 kommentarer:

Eva sa...

Kjempebra Camilla!! Du e dritflink!! Thumbs up!! :)

Klem Eva :)

Camilla sa...

Takk Eva:)