søndag, april 26, 2009

Save the drama..

Sjølv opp i all idyllen, med dokfilm og vår er eg lei.. Fryktelig lei Volda og alt dramaet..
Volda er ofte alt for lite, og alt eg har lyst er å stikke.. Bere ein liten tur om ikkje anna.. Desverre er kalenderen for mai fyllt opp, så no er det juli eg ser fram til..

Husker du den kjensla av å gjort noko gale, sjølv om du ikkje heilt kva? Eg prøvar å fortelle meg sjølv at det er angsten som spelar meg eit puss, men samstundes får eg bere litt for mange hint om at eg rett og slett har trakka nokon på tærne utan å heilt vere klar over det.. Eg håpar det er angsten min som lurer meg, og at eg ikkje har laga det vanskeleg for meg sjølv..
Volda er ein digg plass når det er vår og du har masse folk rundt deg, men når ein er aleine er det eit av dei største høla på jord.. Eg synes synd på dei som går våren imøte aleine her i Volden..

Elles har dokfilm vore moro, men samtidig veldig slitsomt.. Mykje pga at hjerna har kverna og at eg kjenner eg er for gammal til dette.. Så no set eg her med ein sår hals og bondeanger for at eg ikkje bere gikk heim å la meg.. Men men.. sånn går no dagan..

Idag var vi ein liten gjeng som var på SideBrok på Rust i Ørsta! Eg storkosa meg og gledar meg til plata kjem! Ekte menn er ei plate som du absolutt må få med deg! Mann med manera og nattmat er to av mine favorittar!:)

2 kommentarer:

Anne sa...

Sødå! Har du skreve innlegg når du kom hjem i natt! Hiihi, eg kan drepa angsten din litt med å sei at du har ikkje tråkka någen på tærne ut fra det eg fikk med meg i går;) så slap off!

Camilla sa...

Hehe.takk søte du;)
Viktig å skrive fylleinnlegg, er fra fulle folk og unger en får sannheita vettu;P
Men sånn vert det etter 5 dagar på fest..Skulle bere mangle at angsten fikk mykje å jobbe med;P