mandag, april 20, 2009

Bloggorama!

Eg har blogga litt på og av ( mest av) dei siste fem åra, eg har i stor grad brukt det som ei dagbok, litt for å få ut frustrasjon og litt for at eg har mogleik til å sjå tilbake på viktige ting som eg pga min dårlege hukommelse har ein tendens til å gløyme..

I 2009 har blogging fått ein ny vår, alle bloggar! Men kva bloggar vi om?
Eg kunna ha blogga om Paradise Hotel, kor utruleg patetisk ho Lene er, men eg har lova meg sjølv å la vere.. Eg er tross alt snart 29 og burde ikkje la meg påverke av slike tulleprogram, men det er veldig vanskeleg å la vere.. Men eg skal prøve litt til.. Før eller seinare så kjem det nok eit innlegg dedikert til det som akkurat no er norges største snakkis.

Elles kunna eg blogga om kva kle eg går i, posta dagens antrekk eller siste innkjøp.. Då hadde nok bloggen min vorte innmari kort og veldig lite interessant.. Så eg droppar det også..

Eg ser også at folk bloggar om andre bloggar, kva bloggar dei likar og ikkje minst kven dei syns er urteite. Mange brukar bloggen som eit skold for å få kritisere og dømme andre. Men igjen så er eg 29 år og har vell vakse frå meg den perioda, vertfall prøvar eg å unngå å dømme folk eg ikkje kjenner.. Ein framand er ein ven du ikkje kjenner sa nokon ein gong.. Eg prøvar å tenke slik, men er nok like svak som resten og trekk lett slutningar pga førsteinntrykket..

Bloggar som eg syns du bør få med deg er Regine sin.. Eg ber for ho og alle andre som har kreft at dei skal finne ein medisin som kan kurere.. Kreft er noko av det mest urettferdige eg veit om.. Håpar at dei snart kan knekke koda..I mellomtida så skal eg prøve å unngå å sutre når livet går meg imot, og heller tenke på at eg er frisk og har fantastiske folk rundt meg.. Minn meg på dette neste gang frøken negativ kjem sutrande.

Så kva bloggar eg om eigentleg? I det siste har det vore prosjekt friskus og svettis, Camilla prøvar å verte sunnare del ca 1000! Eg prøvar litt kvar dag, og trur eg er på rett vei. Dokfilm vert ei stor utfordring med alle sine freistingar, men eg skal prøve å tenke på kor kjekt det er å finne bukser bakerst i skapet som plutselig passar! Det er digg det! Å då har eg tilogmed synda litt undervegs med både øl og kaker..
Men har iløpet av siste månaden absolutt fått eit sunnare kosthald og ikkje minst er eg i mykje meir aktivitet enn eg har vore før! Trimpoeng er moro;p

Elles så likar eg å blogge om ting som gjer meg gla, som venner, kjærasten, familien min, vår, konsertar, sol og mykje anna som får meg til å smile:)
I løpet av dei neste dagane så reknar eg med at eg får med meg ein heil haug av det eg likar mest! Dokfilm09 står klar til å underhalde oss med dokumentarar, herlige menneske og mykje anna løye! Eg gler meg masse og håpar at eg ser deg iløpet av veka!

Ingen kommentarer: