søndag, juli 06, 2008

Tour de sommer 2008

Dag1 0g 2

Omtrent samtidig som Tour de france starta, så starta vi vår sommarferie. Stakkarane skal sykle til dei bli gul og blå på rompa, medan eg skal sete i vår søte audi med aircondition;) Føle eg vann;p

Turen starta frå Volda med eit pitstop i fagre Olden. Vi var innom og helste på besta som hadde bursdag, min mor, Ingvild og Robert.
Etter ei lita stund so starta vi på den lange bilturen til Gjøvik.
Takk for airconditon sei bere eg.. Hadde aaaldri klart det utan. Fin sol heile vegen.

Iløpet av turen så hadde vi isstopp på Lom, fekk lære at det er dansefestival på Sel i Gudbrandsdalen, og at det var mykje folk på countryfestival på Vinstra.

Vel framme på Gjøvik venta det pizza og sløving. Det var godt å kome ut av bilen og kunne strekke på beina.

Dag2
Geir og faren er på hytta for å hente telt, og eg sløvar forran pcen.. Veret er crap, som forventa er det kjempe fint heime.. Typisk min flaks.. hehe..
Iløpet av dagen skal vi innom søstra til Geir, men noko meir enn det vert d nok ikkje.

Talet på observerte roadkill: 5
Talet på observerte politibilar: 5

Sommarens lesestoff:
Stieg Larsson, Menn som hater Kvinner og Jo Nesbø, Snømannen.

Ingen kommentarer: