torsdag, november 22, 2007

Sa d me na!!

Jauda.. Dinna veka her har vore prega av meir tanke enn tale, viss eg er like stille resten av veka kjem eg til å slå ein eller annan rekord! Det er vertfall sikkert og twist! Det er nok sist helg som har sett sine spor;p

Fredag var det partay på trede for alle penga, som førte til at det verken vart julegaveshopping eller andre fornuftige aktivitetar på laurdagen.. Lenge sida eg har vore so mykje ute som eg var på fredag, men det var gøy! Så då er det vert det! eller?! hehe..

Semesteroppgåva mi har vorte utsett denne veka til fordel for julegardiner og politisk aktivitet. Idag hadde eg mitt første møte i driftstyre og imorgon er det møte i kommunestyret.
Ellers går dagane med til å jobbe på rokken og vere sosial, med andre ord alt anna enn semesteroppgåve.. Men, men.. Sånn går no dagan;p

Dagens spanske: confuso= forvirra

Ingen kommentarer: