fredag, november 09, 2007

Freddan...

Endelig fredag gitt!
Ei lang veke med undervisning er snart over. Eg har vore flinkis og møtt kvar dag!
Ipa304 er eit tilbaklagt studium om ca 5 veker so lenge at eg klarar å gjere det bra på eksamen.. Viss ikkje bli det slitings! So det vert 5 harde veker, men mykje skule. Men men.. Sånn går det når ein går i koma fra august til november..

Igår kjøpte eg meg mine første julegardiner! I år vert det raude og svarte panelgardiner til jul..
Som veldig juloman gleder eg meg stort til 1. desember og til å starte å pynte til jul. Heime hjå oss er det lite advent og mykje jul. Dette fordi at eg vil nyte jula lengst mulig:)
I år vert det også juletre!! Har handla dei søtaste julekulene med englar på og har bestilt rød julekule fra england.. hehe.. hekta?! jeps;p
Var i ørsta igår og fant masse eg har lyst å kjøpe til å henge på treet, men har lovt meg sjølv å få oversikt på kva eg har først.

Eg og Geir les no lonely planet boka fra Barcelona på kryss og tverss! Målet er å ha vertfall bittelitt oversikt, slik at vi ikkje rotar vekk tid på å gå oss vekk. Er det forresten nokon som har oversikt over korleis ein brukar c i spansk? når er det k-lyd?

Dagens spanske: prepararse para un examen; å forbrede seg til eksamen

4 kommentarer:

Ingaplinga sa...

Camilla Camilla ka e d so skjer???
Julegardine??? Du he virkelig begynt å bli sett her i verda...

Kor d blir av dei to floksete fjasete plinga und platina som opptrådde her for berre litt over et halvt år sida..?

kanskje like greit at dei ha forlatt oss...? haha

Sigrun Kristine Nordahl sa...

heia du:) ja perfect home e supert!! syskenbarne mitt styre me det, så ej bestille nå plutseli både eine å hitt... men skal melde dej viss ej skal... visste ikkje du ha blogg.. må legge dej til:)

Ting og Tang sa...

hei på du:)

Camilla sa...

Hehe..Platina e her plinga, men som du he gjort so he mitt alterego fått litt pause..hehe.. viktig me julegardine;p dei e so enkle som raude og svarte panelgardine. uten en einaste nisse;P

He hatt blogg lenge ej sigrun, men hekj vore so aktiv.. He vorte inspirert ta dej å Diana:)