mandag, november 12, 2007

Babylykke!

Gratulerer so mykje til Hanne og Bjarte som fekk seg en prins idag:)
No verte det babykleshopping!! Gøøy:)

Gratulerer også til Martine som er 1.år denne veka og Thomas som er 1.år den 1.desember!Hipp Hipp!Hurra Hurra Hurra!

Iløpet av siste året har det kome mange prinsar og prinsesser til verda, føles som om at alle rundt meg produserar på høgt plan! Eg vert nesten inspirert..hehe..
Men akkurat no so kosar eg meg med å låne dei avatil, kjekt å kunne vere litt "tante":)

Eg lovte Ida at viss ho vart eit år til i Volda so skulle eg lage en baby..No skal ho kanskje det.
So da må eg holde det eg lovar.. Hehe.. So får vi sjå om eg klarar å lure Geir.. Hehehe;)

Dagens spanske: quedate con el cambio: keep the change( when paying for something.)

3 kommentarer:

Sigrun Kristine Nordahl sa...

Hehe ja berre å bjynde dokke me no;) fort gjort!!

Camilla sa...

Hehe.. ja.. drive å overtala na;p

Ingaplinga sa...

come on baby ;P