onsdag, mars 24, 2010

Jakta på ein sunnare kvardag..

Eg er fortsatt på jakt, etter superduperforma!
Målet eg sette meg ifjor omtrent på denne tida var at sommaren 2010 skulle eg vere i ganske bra form.
Men... Overtrening og beinhinnebetennelse, samt at eg er så innmari gla i mat, sette ein stoppar for det..Men eg gir ikkje opp! Sjølv om eg er ganske nær til tider!!

For kvifor var det dumt å ete sjokolade? Var ikkje det innmari sunt igrunnen?
Og om eg et sjokolade når ingen ser på, tell det eigentleg?
Og kvifor skal absolutt Rema 1000 ha smågodt til 6,90 og kvikklunsj til 13 kroner når eg liksom ikkje skal ete slikt?

Eg skulle gjerne ha vore av dei som har superforbrenning og kunne ete alt..
Min kjære sambuar et sjokolade for å gå ned i vekt?! Hallo kor urettferdig!
Eg et en bit med sjokolade og det viser på kroppen idet eg har svelgt den!

Men men.. Eg må innsjå at eg er berre slik, berre slik = eg må vere flink med det eg et, eg får lett betennelse i kroppen ergo sener og beinhinner tåler fint lite..
Så då må eg bere smøre meg med tålmod, passar fint sidan eg er so innmari tålmodig:P

2 kommentarer:

Silje sa...

Kan du ikke publiserer flere sunne middag sånn som du gjorde før camilla? Jeg spiser bare shit i USA jeg. Dine middagstips var gode å ha!

Camilla sa...

Hehe.. Skal prøve å grave litt i arkivet Silje;)
Syns du har vore flink å laga masse bra mat eg!;)