lørdag, august 29, 2009

YeY for ein kveld:)

Flottt bursdagsfeiring og ein herleg konsert! Kan ein ynskje meir?
Einaste skåret i gleda er at eg gløymde den fancy kassa eg tenkt å te med for å ha innsamlingauksjon til lappen eg planlegg og ta, men heldigvis har eg gode vener som fyller lappenbudsjettet med cash, so no er det bere for meg å starte!

Idag har eg samla ein haug med gode folk som har feira bursdagen min! Sjølvsagt er det mange som manglar, men nokon har måtte jobbe, andre har vore opptatt og nokon har rett og slett ikkje kome med nokon god grunn til å ikkje vere her... Men men.. Det er deira sitt tap;p

Konserten med Pony the Pirate var som sist dei var her, heilt herleg:) Yey for eit band!! ME like!! Dei har ein sånn energi på scena at eg ikkje kan halde meg i ro! Eg ynskjer dei lukke til på vegen vidare! Håpar at heile Noreg får auga opp for dette herlege bandet! Snart kjem plata deira, og eg skal lett kjøpe den:)

1 kommentar:

Vik's blogg sa...

Ingvild likar dette