søndag, august 09, 2009

bloggtørke..

Lenge sida eg har blogga no.. Har opplevd masse sidan sist! Så mykje at eg ikkje kan få det ned skriftleg.. Er overvelda av alle fine stundene denne somaren! Ein herleg sommar med voldagjengen09, eit nydeleg bryllaup og ikkje minst turen til Portugal som var legendarisk! Sjå fjesboka for bilete:)Sommaren09 har vore heilt topp sånn sosialt sett, hadde vi hatt meir sol hadde det vore optimalt.. Men likevel var dette ein av dei betre;)

Hausten 09 nærmar seg og eg er ambivalent. Eg kjenner at eg er lei av den evige sprialen eg er inne i jobbmessig... Må bere vere flinkare å tilbringe tid at med folk som gir meg mykje, viss ikkje kjem eg til å gå på veggane iløpet av kort tid..

Ellers har treninga gått altfor sakte i sommar.. Kroppen har vore sliten, og eg håpar at den har fått kvilt seg nok slik at vi kan starte på etappe to i planen min.. Det er bere å ta seg sjølv i nakkeskinnet.. Men skulle gjerne hatt ein personleg trenar som sto og brølte på meg og krevde noko av meg.. Er livredd for å stagnere, og ikkje minst gå tilbake til gamle synder. Får ta ein dag om gangen og satse på det beste.;)

Ingen kommentarer: