onsdag, juni 10, 2009

God tur ut i den store verda:)

Når flotte folk feirer så drikk dei Champis! Å det gjer jaggu vi også:)

I morgon forlet Iden Volda og dreg til Oslobyen. Oslobyen er heldig som får ho tilbake! Eg kjem vertfall til å sakne ho masse,og er gla for at eg kan tenke tilbake til masse fanteri iløpet av dei siste åra! Gla for at eg vart kjent med Ida anna enn ho vesle blondina som støya;p
Eg fekk verkeleg lære at fysteinntrykket av nokon sjeldan stemmer;)

Tusen takk for mange flotte stunder snuppa:)

2 søte snupper som eg kjem til å sakne masse! No skal dei ut i verda å vere lærar.
Osloskulen er veldig heldig som får desse to ombord!
Dette er absolutt to som eg kunne tenkt meg å ha som lærarar for mine born;)

Før Ida reiste frå Volda måtte vi få svar ein ting.. Ein veldig viktig ting faktisk! Kven av meg og Ida som budde nærast Anne Helene. Ida kom med den fantastiske ideen om å bruke hyssing. Så vi fann hyssingen og strekte den frå meg til Anne Helene og frå Anne Helene til Ida..
Kan du tenke deg kven som vann?

Her er Ida i full gang med å måle opp frå Anne Helene og bort til Vero Moda.. Lite viste ho då at eg vann:)

Me happy;P Alltid moro å vinne:)



1 kommentar:

Silje sa...

aawh! dere jenter altså!