søndag, juni 14, 2009

Intet nytt å melde..

Idag er ein sånn dag der eg egentlig aldri burde ha stått opp.. Alt er feil..
Eg hadde ein drøm om å stå opp til sol og sommar, men den gang ei..

Eg skal frå i dag slutte å snakke om veret og slutte å syte om det.. Eg skal bere ta utgangspunkt i at det verte dritver å so slepp ej å verte skuffa.. So får ej heller bruke alle pengane mine på brun og blid.. For brun skal ej verte, koste ka det koste vil! so det såå..

Å for å toppe ein drit dag kjennes det ut som at alle eg kjenner er i Oslo på konsert.. Sukk.. Eg også vil.. Men men.. Godt det e folk som fortjenar det;)

No skal eg rett og slett gå meg ein tur.. Slutt på å sitte inne å glane i kassa og nerde på dataen.. Må sjekke om haude vert blidare av litt frisk luft..

Imorgon er ny dag med blanke ark og fargestiftar til.. Satsar den vert betre enn dagen i dag, noko som ikkje skal så mykje til...

2 kommentarer:

ella sa...

cheer up girlie!
før du ane orde av d, e d finevær, venna og øl igjen:)

Camilla sa...

Ej kryssa fingrane for at akkurat det e rett rundt hjørnet:)