onsdag, august 20, 2008

Stuck i Volda..

Tanken slo meg idag.. Er eg stuck i ein evig runddans? Er vell kjensla ein får som evig student..
Eg startar no på mitt åttande år i Volda, og er med på å ordne til min 5 semestersstart på Kroa/Studenthuset. Og vi gjer dei same tinga, same feila, same stresset. Heldigvis går noko litt betre enn året før, men nye utfordringar dukkar opp.
Alt går eigentleg bere i sirkel frå året før.. Det er noko merkeleg forutsigbart med å jobbe med studentar, alt er det same som ifjor sjølv med nye personar..

Godt at vi har flytta veka slik at vi har noko nytt å stresse med i haust;)
Eg gledar meg til VEKA! Idag er det 1mnd igjen:)

2 kommentarer:

Anette sa...

Ledig leilighet i Elvegata, om du trenger en forandring... Hehe

Camilla sa...

Hehe.. Betaler du?!;)
Skal vell overleve i volda, har gjort d før;)