torsdag, august 28, 2008

Konsertoman?

Prøva å ordne ei lita oversikt over kva konsertar eg har vore på. Ikkje så enkelt fann eg ut. Konsertane har vore mange, og eg har fått ein haug med nye favorittar iløpet av desse åra. Viss du ser at eg har gløymt å føre opp ein konsert så skriv ein kommentar!

A
120 Days
Animal Alpha
AHA
Annie
Avenged Sevenfold
Amulet
Ane Brun
B
Beady bell
Bruce Springsteen
Bertine Zetlitz
Big Bang
Briskeby
Bare Egil
Black Label
Backstreet Girls
Bronco Busters
Bjørn Eidsvåg
Basix
C
Chris Lee
D
Dsound
Datarock
Danko Jones
Diaz
Di Derre
DeLillos
DR. Alban
Don Juan Dracula
E
Einstein
Euroboys
Enslaved
Erik og Kriss
Egil Olsen
Elvira Nikolaisen
F
Foo figters
Focolift
Farmers Market
G
Gisle Børge Trio
Gerilja
Grand Island
H
Highway Patrol.. hehe.. ej e groupie her.. hehe
Hurra Torpedo
Heroes & Zeroes
Hopalong Knut
Hellbillies
Hot Club de Norvege
Hanne Hukkelberg
Hilde Louise Asbjørnsen
I
Iron Maiden
J
Jim Stärk
Jazzland
JR Ewing
John Doe
Jaga Jazzist
Jordan
Jon Eberson
K
Kari Rueslåtten
Klovner i Kamp
KiSS
Karin Park
Kurt Nilsen
Kent
Katzenjammer
Kaizer Orchestra
Karpe Diem
Kari Bremnes
Kakkmaddafakka
Køhn/Johansen
L
Lukestar
Lionheart Brothers
M
Magnet
Madrugada
Morten Abel
Minor majority
Maidenheads
Madcon
Motorpsyko
Magnus Hængsle
Matias Tellez
Marit Larsen
N
Norma Sass
Number seven deli
Nils Petter Molvær
O
Ozzy Osbourne
Opeth
Odd Norstoga
P
Pony the Pirate
Postgirobygget
Paperboys
Purified in blood
Public Enemy
Q
Queens of the stoneage
R
Robbie Williams
Ralph Myers
Ravi
Raga Rockers
Rumble in Rhodos
Ribozyme
Real Ones
S
Sissy Wish
Sting
Silver
Sidebrok
Surferosa
Serena Maneesh
Sorte Sogge
Sahg
Superfamily
Sigh and Explode
Seigmen
Susperia
Stonegard
T
Thom Hell
Turboneger
TNT
Turbostipend
The National Bank
The Fernets
Torch
Trond Viggo Torgersen
Trivium
The Presidents of the USA
Truls and the trees
Tre små kinesere
The Grand
The Disciplines
U
Ugress
V
Visnu
W
WASP
We
Wig Wam
Å
Åge Aleksandersen

3 kommentarer:

Anne sa...

wOw!! shit! så kult, sånn fikk eg og lyst til å laga...tihi..:P og ja eg klarte å tracka down bloggen din...mohaha:)

maiken sa...

Å helledussen, Camilla!!

Camilla sa...

Hehe.. Hørte rykte om det du:)
heldigvis fant eg deg og maiken også:)