onsdag, januar 20, 2010

i 2010

Skal eg slutte å ha dårleg samvittighet for alt mogleg!
Det som er gjort er gjort!
Slutt på klump i magen fordi ein ikkje gjorde alle til lags, for at ein ikkje alltid gjer som ein skal, at ein ikkje strekk til, at ein ikkje er god nok venninde, god nok kjærast og alt det andre ein skal vere! Nok er nok! GÅ din veg dumme samvittighet!!

For eg prøvar! Prøvar mykje meir enn eg både har vett til og har kunnskap om! Men eg vil!!
Kan samvittigheta min for ein gong skuld syns det er godt nok?

3 kommentarer:

Sigrun Kristine Nordahl sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Sigrun Kristine Nordahl sa...

Ej Syns du e ei fantastisk dame Camilla!!! I mine aue e du en nydelig person som en e glad for å ha rundt seg å i livet! :-)
Du gir so masse... både til store og små. Veldig glade i dej, å sette stor pris på ditt gode vesen...

Masse suss å klemm frå Mej!! ;-)

Camilla sa...

åååå.. tusen takk søte Sigrun:)
Ej kjenne at ej e innmari gla for at ej kjenne dej! Å ikkje minst at ej fe leike me dej å dine:)
sende ei takk te Volda taxi:P

Masse sussa å klemme sendast i retur:)

gla ti du;)