tirsdag, november 07, 2006

På oppfordring..

Etter at nokon syns at bloggen min er ganske kjedelig og lite oppdatert, så tek eg utfordringa til å skrive nokon ord.. Om dei vert givande å lese er ei heilt anna sak;)

Her i wonderwolda er alt det samme.. Det går i jobbing og sosialisering. Kva med eksamen spør mange, og eg har inget godt svar. Har starta på oppgåva vertfall. Idag skal eg lese gjennom pensum. Neste fredag skal den leverast. Derfor seg eg her og bloggar...

Men heldigvis er ikkje alt eksamen og jobb.
Imorgon kjem Ralphene! Gleda meg stort! Dette vert årets konsert i Voldashcmolda!!

Ellers så er det no bekrefta at eg har fått meg fri slik at eg kan reise til Bergen 23. november! Eg skal på iron maiden konsert! Eg og guttaboys!! Æ glææær mæææ!

p.s.. Det er snart jul! Om ikkje lenge skal eg finne fram julemusikk og julepynt.. Det blir stas:)

1 kommentar:

Anette sa...

Bra at du tok oppfordringen!

Og vent til første desember med julestresset. Så kan du blogge om det da.