lørdag, januar 14, 2006

I minneboka..

I minneboka mi fins det både store og små minner.. Ein stor del er dediktert til dei 3 siste åra..
Eg syns tida har gått alt for fort.. Det kjennes ut som om det var igår, nervøs og ganske sjenert skulle eg stille som leder i Studentsamfunnet i Volda..
Takk til alle dei som har vore med på å gjort dei 3 siste åra til fantastiske, unike, og veldig spesielle år..

Spesiell takk til Ingebjørg, Rune, Torhild, Jeanette, Mariann, Trond, Rita, Kari, Hilma, Tonelinn, Onkel Olav, Jonas, Hans Jacob, Kjetil, Thor, Thomas, Mariusgenser, Anette, Ida, Jesper, Thomas, John, Henrik, Hogne, Mari #1, Mari#2 og Are..
For å ha haldt ut ekstra med meg desse åra.. Lots of love!!

I minneboka mi har eg no rydda plass til nye kapittel i mitt liv.. Måtte dei bli like innhaldsrike..

3 kommentarer:

PenJente sa...

Det høres ut som om du skal forlate oss alle jo! Var en koselig tid, men nå skal vi bare sitte på nabobordet og være gamle bedrevitere hver mandag kl 19;)

Camilla sa...

hehe.. sitte der som to evighetsstudenter å kritisere alt.. hehe

Ingaplinga sa...

hulk... blir nesten litt triste når eg lese, men også takknemmelig! håpe virkelig eg drog deg inn i nokken av dei beste åra i ditt liv ;) var iallefall dei beste i mitt liv, sjøl om eg e gla for at eg kom meg vidare i dag ;)