søndag, februar 21, 2010

by:Larm 2010

Eg set her, utav kroppen av sliten.! Men så evig takknemlig for å få opplevd denne herlege musikkfesten! Vil også sende ei takk til mammasal for free Iran bandet eg fekk!
Det er komen på høgre handa, og er mi synlege markering for å støtte ei veldig viktig sak!

Det har vore 4 dagar med kos, musikk, øl, flotte folk! Så gøy at ein droppar å lage styr over ting som ikkje var så himla gøy.. Men kva skal ein seie?! Eg likte uansett by:Larm 2010!

Eg vil anbefale Moddi til alle saman! Denne vakre karen tok oss med storm og spelte til hjartet mitt smelta! Nydelige tonar frå ein herleg kar!

Ellers har eg vore på Ingrid Olava, Mathias Eik, Thom Hell x2, Negash Ali, Lars Vaular, The cumshots og masse meir! Steik kor kjekt føre meg ditte her;)

Ingen kommentarer: