mandag, november 09, 2009

Å, KUNNE Æ SKRIVE


Er hekta på tekstar for tida.. Syns denne her er heilt nydelig! Lars Bremnes er mannen! Han kan godt få komme å spele til meg:)

Å, kunne æ skrive på himmelen
så skreiv æ ditt navn
og hvis mitt liv va ei skute
skulle du ha vært mi havn.
Å, kunne æ hente ned skyan
og re dæ ei seng
og dette fjellet va et flygel
så spelte æ Chopin.
Men æ måtte ha øvd på forhånd
-ville du forstå?
Musikken begynn førr alvor snart
- æ snur mæ førr å se om du skal gå.

Å, va æ mektig som stormen
som herske og rår
-æ skulle ikkje røre huset ditt
kun lyske lett ditt hår
Og om du skulle bli redd mæ
fordi det blei kaldt
så skulle æ blåst den akkorden
som kunne forklare alt.
Men æ måtte ha øvd på forhånd
- ville du forstå?
Musikken begynn førr alvor snart
- æ snur mæ førr å se om du skal gå.

Å, kunne æ skrive på himmelen
så skreiv æ ditt navn
og hvis mitt liv va ei skute
sku´ du ha vært mi havn.
Å, kunne æ hente ned skyan
og re dæ ei seng
og dette fjellet va et flygel
så spelte æ Chopin.
Men æ må øve litt på forhånd
håpa du forstår
Musikken begynn førr alvor nu
Æ veit den vil forstumme hvis du går

2 kommentarer:

Unknown sa...

JA!! Denne sangen er helt nydelig! En jeg kjenner sang den til sin fru i vigselen i kirka da de gifta seg... Ganske så romantisk, spør du meg!

Camilla sa...

ååååå... hadde eg ikkje vore sikker på at han var den rette før så hadde eg vertfall vert det da:)