tirsdag, september 13, 2005

blonde tanka..

Fikk vite at eg måtte oppdatere bloggen min... der vart sådd tvil om hode mitt va tomt for tanker og ideer... faktum er nok at dette nesten er sant.. Hovudet mitt er fullt av tanker og ideer, som ikkje kan publiserast på den store verdsveven.. hehe..

Men kan no lage et lite innlegg om det som kan publiseres... Valg å sånn..
jada.. eg og mine blå kompiser tapte valget.. einaste trøsta er at den nye regjeringa ikkje treng frp for å få makt på stortinget.. Ka e det med frp som gjer at folk stemme på dei? ka e det eg har gått glipp av?? Forstår ikkje kvifor folk stemme på en politikk som ikkje kan brukast...med Frp i front hadde vi gått konkurs...Blir folk så frista av gratis ferge og bru? Stiller meg undrande til dette.. om du kan overbevise meg om at Frp er veien å gå så versågod! Eg lånar meir enn gjerne vekk øyrene for å få nye synspunkt...

Det gjekk og opp for meg at deg skal kanskje vere lærar under den rød/grønne regjeringa.. Det skal bli spennande.. dei har lova gull og grønne skoga. .So no håpar eg på super lønn å ufattelig med pengar inn i skulen.. Her lovar dei; gratis skolebøker i den videregående skolen og gratis skolemat, i hvert fall frukt og grønt.(aftenposten)
Men.. i et slikt samarbeid så må en gi å ta.. SV har gått høyt på banen og kommet med en rekke løfter om «kunnskapsskolen» i løpet av valgkampen. Mange av løftene vil sannsynligvis bli lagt i skuffen i en rødgrønn regjering. (aftenposten)

Det skal verte veldig spennande å sjå kva det er dei kjem fram til.. Kven som tapar og kven som vinn på eit slik samarbeid..

2 kommentarer:

Anette sa...

Trenger FrP, og trenger FrP fru Blom... Hørt om flertall?

Camilla sa...

skitt mangla et ikkje i teksta!!! der skulle stå IKKJE treng frp...